

مشتریان به این دلیلِ ساده پیش ما بازمیگردند که بازدهیِ کارِ ما را میبینند؛
از همفکریهای همافزا، برندسازیهای برنده و تبلیغات تپنده گرفته تا طراحیهای تردستانه، خروجیهای دیجیتال، رویدادهای روحانگیز و خبرپراکنیهای خبره. و اینها همه، با هویتی همگون و همگن.


این هشت منش در هر نقطه از کار، معادله را به نفع کیفیت تغییر میدهند:
- کمالگرایی در یکایک جزئیاتِ کار تا رسیدن به یک کلِ یکپارچه؛
- دنبال کردن رضایتمندیِ فردی در مسیر تحقق هدفِ تیمی؛
- احساس اینکه کاری که در دستِ انجام داریم، مهمترین کارِ دنیاست؛
- باور به اینکه نتیجهی هر پروژه باید از نتیجهی پروژهی قبلی بهتر شود؛
- ایمان به قدرتِ همافزایی در خلق نتایج شگرف؛
- احترام به تجربه و اعتقاد به تخصص یکدیگر؛
- نگریستن به کار به مثابهی کنشی لذتبخش و لذتآفرین؛
- دلدادن به آموزشهای پویا به انگیزهی آفرینشهای شایا ...


بر این باوریم که کامیابی در نتیجهی توجه به افراد حاصل میشود. با وسواس کوشیدهایم که افراد را بر مبنای نگرش و منش ایشان به همکاری دعوت کنیم. روند کارمان به گونهایست که افراد، در فرآیند انجام پروژهها هر یک با وسواس به تکتکِ جزئیات در رسیدن به هدفی یکپارچه و الهامبخش توجه میکنند.


برآیندِ "هنر بهرِ هنر" و "هنر بهرِ همگان" روحِ جاری در خدمات هشتگانهی ما را شکل میدهند که میکوشیم زیگمایی باشند یعنی «زیبنده، یکدست، گویا، معنادار و ارزشآفرین». آرمان ما رسیدن به نتیجهایست درست و بجا، اینک و اینجا.


اگر باور دارید که میتوانید و میخواهید تغییری در جهان ایجاد کنید، ما هم باور داریم که میتوانیم یارتان باشیم.
میدانیم که رسیدن به نتیجهی درست، حاصلِ همافزاییِ تیم ما و تیم مشتریست.
از برآیند تجربههایمان آموختهایم که هرچه ویژگیهای هشتگانهی زیر در منش و بینشِ تیم مشتری پررنگتر باشند، نتیجهای درستتر به دست میآید. مشتریهای آرمانی ما:
- بلندپرواز و کمالگرا هستند.
- بهخوبی کارشان را میشناسند و میدانند چه میخواهند؛
- به دنبال ایجاد تغییری مثبت در جهانِ پیرامونشان هستند؛
- درک روشنی از اهمیت رابطهی برند با مخاطبشان دارند؛
- پذیرای ایدههای جسورند و از تغییر نمیهراسند؛
- مصمم به خلق میراثی متمایز و ارزشمند هستند؛
- میدانند که در برندسازی، «چراها» همانقدر مهمند که «چهها» و «چگونهها»؛
- باور دارند که «پول» تنها عاملِ پیشرفتِ کار نیست.


- عضو هیئت داوران جشنوارهبینالمللی تبلیغات نیویورک (NYAF) ۲۰۲۰، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱
- عضو هیئت داوران جشنواره بینالمللی تبلیغات اِفی (Effie) ۲۰۱۹
- عضو هیئت داوران جشنواره بینالمللی (PAS Awards) ۲۰۱۸
- عضو هیئت داوران جشنواره بینالمللی رهبران آسیا ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱
- عضو هیئت داوران جشنواره بینالمللی تبلیغات و بازاریابی (ACEF) ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱
- عضو هیئت داوران جشنواره بزرگ بینالمللی استراتژی بازاریابی منطقهی منا (WARC) ۲۰۲۱
- انجمن طراحان گرافیک ایران (IGDS)، تهران
- طراحان برتر آمریکا (AIGA)، نیویورک
- انجمن جهانی تبلیغات و طراحی خلاق (D&Ad)، لندن
- انجمن بازاریابی آمریکا (AMA)، شیکاگو
- آکادمی بازاریابی اروپا (EMAC)، بروکسل
- انجمن مشاوران روابط عمومی (PRCA)، لندن
- باشگاه کارگردانان هنری (ADC)، نیویورک
- جامعه طراحان گرافیک تجربی (SEGD)، واشنگتن
- انجمن صنفی صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران (IPPIEA)، تهران
- اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (ICCIMA)، تهران


ما به قدرت شبکهسازی و ارتباطات برونمرزی آگاهیم چراکه از این رهگذر دسترسی به منابع، دانشِ روز و متخصصین بینالمللی میسر میشود. در حال حاضر، شعبههای فرامرزیِ زیگما۸ در آلمان، اوکراین، کانادا و ویتنام فعال هستند.
زیگما۸ عضوِ دو سازمانِ زبانزدِ جهانی در دو قطب اقتصاد جهان، یعنی آمریکا و چین است. زیگما۸ تنها عضوِ ایرانیِ انجمن آژانسهای تبلیغاتی آمریکا (4A’s) است که بیش از صد سال سابقهی درخشان در صنعت تبلیغات دارد. همچنین، با افتخار تنها نمایندهی رسمی گروه کثی (Cathy Group) در ایران هستیم. گروه کثی، مستقر در چین، بزرگترین شبکهی سازمانی بینالمللیست که خدمات مشاوره ۳۶۰ درجه به کار و کسبهای جهانی ارائه میدهد.


آنچه به حساب میآید نتیجه است؛ نتیجهای مطلوب، دلخواه و ارزنده. از تجربیات بینالمللی خود معادلهای آموختهایم که یک سر معلومِ آن "نتیجهی اثربخش" است و سر دیگر آن مجموعهای از مجهولها. نام ما فرمولیست طلایی برای حلِ خلاقانهی مسائل ارتباطی با رویکردی مهندسی و نگرشی زیباییشناسانه. عدد "۸" فارسی شمایل قله است و عدد “8” انگلیسی تداعیگرِ بینهایت. به دیگر سخن، زیگما۸ “Zigma8” حاصل جمعِ هشت منشِ پربسامدِ ماست در همافزاییِ بیشمار دانستهی آزموده برای رسیدن به نتیجه.