مراحل طراحی هدایای تبلیغاتی شامل تحلیل مخاطبان، انتخاب پیام مناسب، ایدهپردازی خلاقانه، طراحی منحصربهفرد و تولید باکیفیت است. هر یک از این مراحل باید بهگونهای برنامهریزی شود که هدیه تبلیغاتی شما را از رقبا متمایز کرده و تأثیری فراتر از انتظار بگذارد.
تعیین هدف
شناخت مخاطب
انتخاب نوع هدیه
طراحی خلاقانه
خلق طرحهایی نوآورانه، جذاب و منحصر به فرد.
تولید با کیفیت
اطمینان از کیفیت مواد اولیه، تولید و بستهبندی دقیق.
زیگما8 مجموعهایست که علاوه بر دانش تخصصی و تجربه طولانی، همیشه به ارائه راهحلهایی خلاقانه، موثر و متناسب با نیاز کارفرما تاکید دارد. زیگما8 بهعنوان ارائه دهنده خدمات آژانس360 میتواند تمامی خدماتی را که برای خلق و معرفی برند خود نیاز دارید، به گونهای ارائه دهد که راهتان را در دستیابی به اهدافی که در نظر دارید، هموارتر کند.