ویدیوهای برندینگ
انیمیشن
ویدیوی تبلیغاتی
این نوع از ویدیوها بهگونهای طراحی شدهاند که پیام برند، محصول یا خدمت را بهصورت جذاب و تأثیرگذار، در مدت زمان کوتاه و با تمرکز بر معرفی سریع و مؤثر، به مخاطب منتقل کنند. هدف از این نوع ویدیوها جلب توجه و ایجاد انگیزه برای اقدام سریع از سوی بیننده است.
محتوای آموزشی
اولین گام در هر کمپین ویدیویی، تعیین هدف است. آیا هدف شما افزایش آگاهی از برند است یا قصد دارید فروش را افزایش دهید؟
شناخت دقیق مخاطب هدف و تحلیل نیازهای او میتواند به تولید محتوای ویدیویی جذاب و اثربخش کمک کند
در این مرحله، سناریو، فیلمبرداری، تدوین، صداگذاری و طراحی گرافیک انجام میشود.
بعد از تولید و تدوین ویدیو، باید آن را در پلتفرمهای مناسب مانند اینستاگرام، یوتیوب، وبسایتهای تخصصی و … منتشر کرد.
پس از انتشار ویدیو، لازم است که عملکرد آن ارزیابی شود. این ارزیابی میتواند شامل تحلیل بازخوردها، نرخ تعاملات، بازدیدها و فروش باشد.
زیگما8 مجموعهایست که علاوه بر دانش تخصصی و تجربه طولانی، همیشه به ارائه راهحلهایی خلاقانه، موثر و متناسب با نیاز کارفرما تاکید دارد. زیگما8 بهعنوان ارائه دهنده خدمات آژانس360 میتواند تمامی خدماتی را که برای خلق و معرفی برند خود نیاز دارید، به گونهای ارائه دهد که راهتان را در دستیابی به اهدافی که در نظر دارید، هموارتر کند.