
اصول سئو در تولید محتوا، 10 شاخص متمایزکننده در تولید محتوا
با هر بار بهروزرسانی الگوریتمهای گوگل، یک پیام واضح به تولیدکنندگان محتوا داده میشود: دیگر محتواهای کلیشهای و سطحی جایی در صدر نتایج ندارند. بهویژه از زمان انتشار راهنمای «Helpful

راهنمای کامل طراحی لیبل محصول
وقتی مشتری یک محصول را در قفسه میبیند، اولین چیزی که توجهش را جلب میکند، لیبل آن است. لیبل فقط یک ابزار اطلاعرسانی نیست؛ بلکه بخشی مهم از تجربه برند

هویت بصری برند چیست؟ چهره برندتان را حرفهای و ماندگار کنید
آیا میدانستید ۳۸٪ از کاربران اگر محتوای یک برند برایشان جذاب نباشد، دیگر با آن ارتباطی برقرار نمیکنند؟ این آمار، هشداری جدی برای اهمیت داشتن یک هویت بصری قوی است.

هفت دلیل مهم که اهمیت استراتژی دیجیتال مارکتینگ را اثبات میکند
دن زارلا از شرکت توسعه و بازاریابی نرمافزار Hubspot معتقد است «بازاریابی بدون داده، مثل رانندگی با چشم بسته است.» بهعبارتی وقتی بدون استراتژی وارد دنیای دیجیتال میشوید، در واقع

مراحل طراحی و اجرای کمپین 360 درجه
آیا تا به حال توجهتان به یک برند در چند رسانه مختلف، به شکلی هماهنگ و تکرارشونده جلب شده است؟ از شبکههای اجتماعی گرفته تا بیلبوردهای خیابانی، تبلیغات تلویزیونی یا

لید در دیجیتال مارکتینگ؛ نکات تبدیل سرنخ به مشتری وفادار
براساس گزارش رسمی HubSpot 2024، کسبوکارهایی که از CTAهای شخصیسازیشده استفاده میکنند، تا ۲۰۲٪ نرخ تبدیل بیشتری نسبت به CTAهای عمومی تجربه کردهاند. این عدد فقط یک آمار نیست؛ بلکه

بازاریابی تجربی؛ چطور یک تجربه، فروش شما را چند برابر میکند؟
تصور کنید وارد فضایی شدهاید که صدا، نور، بو یا حتی نحوه برخورد کارکنان، شما را کاملاً درگیر خود کرده باشد. این دقیقاً همان جاییست که بازاریابی تجربی آغاز میشود؛

بررسی جامع انواع تیزرهای تبلیغاتی؛ از برندینگ تا جذب مشتری
در تبلیغات و برندسازی، تیزرها حکم جرقهای را دارند که میتوانند مسیر توجه، علاقه و اقدام مخاطب را شکل دهند. یک تیزر موفق، نه صرفاً نمایش تصویری، بلکه ترکیبی از

چهار گام کلیدی برای موفقیت در تولید محتوای شبکههای اجتماعی
با گسترش نقش شبکههای اجتماعی در زندگی، تولید محتوا دیگر یک انتخاب نیست، بلکه ضرورتی استراتژیک برای همه برندها و کاروکسبهاست. اما چرا با وجود حضور فعال بسیاری از برندها

راز تأثیر هویت برند در تبلیغات؛ چرا برخی برندها بیشتر میفروشند؟
همه برندها تبلیغ میکنند، اما فقط بعضی از آنها «میفروشند». چرا؟ چون آنچه باعث فروش میشود، فقط طراحی جذاب یا هزینه تبلیغ نیست؛ این هویت برند است که در ذهن

نقاط تماس برند با مشتری، بررسی کامل و جامع برند تاچ پوینتها
در دنیای امروز که رقابت میان برندها شدت گرفته، شناخت و مدیریت نقاط تماس یا تاچ پوینتهای برند اهمیت ویژهای پیدا کرده است. نقاط تماس، همان لحظاتی هستند که مشتری

معماری برند چیست؟
معماری برند، نقشه راهی است که روابط بین برندهای مختلف یک سازمان را به صورت منسجم و هدفمند تعریف میکند. این نقشه، ساختار سلسله مراتبی برندها را در یک چارچوب

چگونه در کلاس جهانی برندسازی کنیم؟
در دنیای امروز، دیگر مرزهای جغرافیایی مانعی برای کسبوکارها نیستند. اینترنت و فضای مجازی فرصتهای بیشماری را برای شرکتها فراهم کردهاند تا محصولات و خدمات خود را در سطح جهانی

استراتژی برندینگ چیست؟
استراتژی برندینگ، نقشه راهی برای ساخت و توسعه یک برند ماندگار است. این نقشه، مسیر کلی برند را مشخص میکند و چگونگی تعامل آن با مشتریان و رقبا را ترسیم

اهمیت هویت برند در برندسازی، 8 نکته اصلی در هویت سازی برند
هویتسازی برند بخش جداییناپذیر فرآیند برندسازی است. هویت یک برند چیزی فراتر از لوگو و تصاویر بصری است؛ این هویت نشاندهنده شخصیت، ارزشها و پیامی است که برند قصد دارد

چگونه یک نام برای برند انتخاب کنیم؟
انتخاب نام مناسب برای برند، یکی از چالشهای اساسی در فرآیند برندینگ و خدمات برندینگ است. این نام، نخستین نقطه تماس با مخاطب بوده وانتخاب نام مناسب برای برند، یکی

داستان برند (brand story) چیست؟
داستان برند (Brand Story) روایتی یکپارچه و پیوسته از تمام آن چیزی است که برای برند رخ داده و باعث بهوجود آمدن آن شده است. تمام اتفاقات، تلخیها و شیرینیها،

نقش فراموششده بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ
مطالعات گسترده توسط Demand Metric و منابع دیگر نشان میدهد که بازاریابی محتوا حدود ۶۲٪ ارزانتر از روشهای سنتی تبلیغات هزینه دارد و در عین حال سه برابر بیشتر لید

ویژگی های یک برند خوب، ۸ آرمان تاثیرگذار در برندسازی و بازاریابی
در دنیای پررقابت امروز، داشتن یک برند خوب و متمایز، کلید موفقیت هر کسبوکاری است. اما برند خوب چه برندی است و چه ویژگیهایی دارد که آن را از سایرین متمایز میکند؟

جایگاهیابی برند چیست؟ | اهمیت جایگاهیابی برند در برندسازی
جایگاهیابی برند یکی از مهمترین مراحل در فرآیند برندسازی است. این مفهوم به استراتژیای اشاره دارد که به یک برند کمک میکند تا در ذهن مشتریان موقعیت مشخص و منحصربهفردی پیدا