راهنمای طراحی لیبل محصول

راهنمای کامل طراحی لیبل محصول

وقتی مشتری یک محصول را در قفسه می‌بیند، اولین چیزی که توجهش را جلب می‌کند، لیبل آن است. لیبل فقط یک ابزار اطلاع‌رسانی نیست؛ بلکه بخشی مهم از تجربه برند

مراحل طراحی کمپین 360

مراحل طراحی و اجرای کمپین 360 درجه

آیا تا به حال توجه‌تان به یک برند در چند رسانه مختلف، به شکلی هماهنگ و تکرار‌شونده جلب شده است؟ از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا بیلبوردهای خیابانی، تبلیغات تلویزیونی یا

معماری برند چیست

معماری برند چیست؟

معماری برند، نقشه راهی است که روابط بین برندهای مختلف یک سازمان را به صورت منسجم و هدفمند تعریف می‌کند. این نقشه، ساختار سلسله مراتبی برندها را در یک چارچوب

برندینگ جهانی

چگونه در کلاس جهانی برندسازی کنیم؟

در دنیای امروز، دیگر مرزهای جغرافیایی مانعی برای کسب‌وکارها نیستند. اینترنت و فضای مجازی فرصت‌های بی‌شماری را برای شرکت‌ها فراهم کرده‌اند تا محصولات و خدمات خود را در سطح جهانی

استراتژی برند

استراتژی برندینگ چیست؟

استراتژی برندینگ، نقشه راهی برای ساخت و توسعه یک برند ماندگار است. این نقشه، مسیر کلی برند را مشخص می‌کند و چگونگی تعامل آن با مشتریان و رقبا را ترسیم

اصول نام گذاری برند

چگونه یک نام برای برند انتخاب کنیم؟

انتخاب نام مناسب برای برند، یکی از چالش‌های اساسی در فرآیند برندینگ و خدمات برندینگ است. این نام، نخستین نقطه تماس با مخاطب بوده وانتخاب نام مناسب برای برند، یکی

داستان برند چیست؟

داستان برند (brand story) چیست؟

داستان برند (Brand Story) روایتی یکپارچه و پیوسته از تمام آن چیزی است که برای برند رخ داده و باعث به‌وجود آمدن آن شده است. تمام اتفاقات، تلخی‌ها و شیرینی‌ها،