

استراتژی برندینگ چیست؟
استراتژی برندینگ، نقشه راهی برای ساخت و توسعه یک برند ماندگار است. این نقشه، مسیر کلی برند را مشخص میکند و چگونگی تعامل آن با مشتریان و رقبا را ترسیم

اهمیت هویت برند در برندسازی، 8 نکته اصلی در هویت سازی برند
هویتسازی برند بخش جداییناپذیر فرآیند برندسازی است. هویت یک برند چیزی فراتر از لوگو و تصاویر بصری است؛ این هویت نشاندهنده شخصیت، ارزشها و پیامی است که برند قصد دارد

چگونه یک نام برای برند انتخاب کنیم؟
انتخاب نام مناسب برای برند، یکی از چالشهای اساسی در فرآیند برندینگ و خدمات برندسازی است. این نام، نخستین نقطه تماس با مخاطب بوده وانتخاب نام مناسب برای برند، یکی

داستان برند (brand story) چیست؟
داستان برند (Brand Story) روایتی یکپارچه و پیوسته از تمام آن چیزی است که برای برند رخ داده و باعث بهوجود آمدن آن شده است. تمام اتفاقات، تلخیها و شیرینیها،

ویژگی های یک برند خوب، ۸ آرمان تاثیرگذار در برندسازی و بازاریابی
در دنیای پررقابت امروز، داشتن یک برند خوب و متمایز، کلید موفقیت هر کسبوکاری است. اما برند خوب چه برندی است و چه ویژگیهایی دارد که آن را از سایرین متمایز میکند؟

جایگاهیابی برند چیست؟ | اهمیت جایگاهیابی برند در برندسازی
جایگاهیابی برند یکی از مهمترین مراحل در فرآیند برندسازی است. این مفهوم به استراتژیای اشاره دارد که به یک برند کمک میکند تا در ذهن مشتریان موقعیت مشخص و منحصربهفردی پیدا