
خدمات برندینگ
برندها هم مثل ما انسانها با دنیای پیرامون خود در ارتباط مداوم هستند
فرایند ایجاد یک نام، نماد، طراحی و مزایای مشخص برای یک محصول یا شرکت است که هدف آن شناسایی و تمایز از رقبای دیگر در بازار است.
برندسازی
برندها هم مثل ما انسانها با دنیای پیرامون خود در ارتباط مداوم هستند؛ هر برند ناگزیر است تا جایگاه خود را برای مخاطبانش مشخص کرده و پیام اصلی و خبرهای مربوط به خود را برایشان توضیح دهد. به همین دلیل است که هر برند باید چهرهی ظاهری، لحن و زبانی مشخص داشته باشد. اگر هریک از ویژگیهای برند را تغییر دهیم بیتردید به تصویر ذهنی برند لطمه زدهایم.

خواسته ها و نیاز های برندها
تمام برندهایی که به یک آژانس 360 مراجعه میکنند، در موقعیتی همسان نیستند و نمیخواهند چیزی را از صفر بیافرینند.
گاهی که یک برند شناختهشده و معتبر به یک مشاور رجوع میکند خواستهها و نیازهایی دارد که مربوط به همان مقطع زمانیست.
این نیازها و خواستهها در قالب یک بریف کامل، گویا و مکتوب ارائه میشود تا متناسب با آن، راهحل خلاقانه و موثری کشف و تنظیم شود.
برای مثال اگر یک برند شناختهشده بخواهد برای فروش محصولاتش در یک فصل خاص از مشاوری کمک بگیرد و یک کمپین تبلیغاتی برای پروموشن آن محصول ساخته و پرداخته کند، نمیتواند بدون درنظر گرفتن جایگاه اصلی برند و بهگونهای مستقل دست به اقدامی بزند که با سیاستهای کلی برند در تناقض باشد.
برعکس، باید سعی کند تا تمامی کارها از نظر لحن، بیان، عناصر بصری (ویژوال) و… همسو با جایگاه برند مدنظر باشد تا شخصیت و جایگاه برند بر هم نریزد و به انسجام آن لطمهای وارد نشود.

برندینگ برای کسب و کار ها
تمامی مراحل خلق یک نام تجاری و تبدیل آن به یک برند معتبر درباره کسب و کارهای کوچک و شخصی هم به همین شکل صورت میگیرد، با این تفاوت که متناسب با بودجه کارفرما گستردگی این خدمات تغییر میکند.

برای رسیدن به جایگاهی معتبر
نمونه کار های برندینگ
چرا زیگما8؟
زیگما8 مجموعهایست که علاوه بر دانش تخصصی و تجربه طولانی، همیشه به ارائه راهحلهایی خلاقانه، موثر و متناسب با نیاز کارفرما تاکید دارد. زیگما8 بهعنوان ارائه دهنده خدمات آژانس360 میتواند تمامی خدماتی را که برای خلق و معرفی برند خود نیاز دارید، به گونهای ارائه دهد که راهتان را در دستیابی به اهدافی که در نظر دارید، هموارتر کند.
سوالات پر تکرار
تفاوت برندسازی و بازاریابی چیست؟
برندسازی، فرآیند ایجاد هویت و شخصیت منحصربهفرد برای یک کسبوکار است که ارزشها، اهداف و پیام آن را به مخاطبان منتقل میکند. در مقابل، بازاریابی مجموعهای از فعالیتهاست که برای تبلیغ محصولات یا خدمات و جذب مشتری انجام میشود. برندسازی زیرساختی است که به بازاریابی جهت میدهد و آن را موثرتر میسازد.
آیا بازطراحی برند (Rebranding) برای کسب و کارهای قدیمی موثر است؟
برندسازی اعتماد مشتریان را جلب کرده و وفاداری به برند را تقویت میکند. یک برند قوی، ارزش افزودهای به محصولات یا خدمات میبخشد و باعث میشود مشتریان بهجای قیمت، بر تجربه و هویت برند تمرکز کنند. این امر، فرآیند تصمیمگیری مشتریان را تسهیل و انتخاب شما را ساده می سازد.
آیا کسبوکارهای کوچک هم به خدمات برندسازی نیاز دارند؟
بله، برندسازی برای کسبوکارهای کوچک ضروری است. حتی یک کسبوکار کوچک میتواند با برندسازی، تصویری متمایز و حرفهای از خود ارائه دهد، اعتماد مشتریان را جلب کند و در بازاری پررقابت دیده شود. برندسازی درست، رشد پایدار و جایگاه قویتری در بازار برای این کسبوکارها به ارمغان میآورد.
چگونه برندسازی میتواند فروش کسب و کار من را افزایش دهد؟
بازطراحی برند میتواند کسبوکارهای قدیمی را با نیازها و توقعات جدید بازار همسو کند. این فرآیند با بهروزرسانی هویت بصری، پیامها و استراتژیهای برند، انرژی تازهای به کسبوکارها میبخشد و ارتباط قویتری با مخاطبان قدیمی و جدید ایجاد میکند.